Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen heb?
Wij streven ernaar bestellingen binnen 4 werkdagen te verzenden. Wanneer een artikel onverhoopt niet op voorraad is, bij ons, of bij onze leverancier, of er is een andere reden dat levering langer duurt, zullen we dit zo spoedig mogelijk laten weten. Indien gewenst,  zullen we ons best doen een passend alternatief te bieden, of zullen we het aankoopbedrag aan u terugstorten.

Wat moet ik doen als een artikel niet past?
Het kan gebeuren dat een artikel niet past. Je kunt hem dan ruilen of retourneren.  In dat geval stuurt u het artikel volgens onze retourprocedure aan ons terug.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb binnengekregen?
Wij behandelen alle orders met de hoogst mogelijke zorg. Desalniettemin kan het gebeuren dat een foutieve bestelling wordt verzonden. In dat geval zend u de foutieve bestelling volgens de omruilprocedure terug. Bij een fout van onze kant brengen wij uiteraard geen extra verzendkosten in rekening en vergoeden wij de verzendkosten voor het terugzenden. Stuur hiervoor een email met daarin je rekeningnummer, tenaamstelling van de rekening, en uw ordernummer.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil ruilen?
Bij ROSjuweliers.nl kunt u tot 14 dagen na ontvangst van het product uw bestelling zonder opgaaf van reden ruilen. Maak gebruik van onze ruilprocedure voor de snelste afhandeling van de omruiling. Alleen ongebruikte en onbeschadigde producten kunnen geruild worden.

Hoe kan ik betalen?
Bij ROSjuweliers.nl kunt u betalen per bankoverboeking, met iDeal en via PayPal.

Is het wel veilig om iets bij ROSjuweliers.nl via internet te bestellen?
Wij zijn een Nederlandse webshop, met een Kamer van Koophandel inschrijving en een Nederlands BTW nummer. Wij hebben een fysieke bedrijfslocatie in Den Haag en bestaan reeds sinds 1946. U kunt dus met gerust hart iets bij ons bestellen.

Hebben jullie ook een winkel?
Wij zijn een fysieke winkel met een webshop. Daarom bieden wij onze klanten ook de mogelijkheid bestellingen bij ons af te halen, te bekijken of passen. Om er zeker van te zijn dat het gewenste product op voorraad is, is het aan te raden even te bellen. Wij leggen het dan apart, of zorgen dat het besteld wordt.
Ons adres vind u bij contact.

Ik heb advies nodig over een artikel. Waar kan ik dat krijgen?
U kunt contact met ons opnemen via ons contactformulier, of door te bellen met 070-329 49 43 (bereikbaar di-vrij 09:30u- 17:00u).

Ik heb een product teruggestuurd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wij maken retourbedragen binnen 7 dagen aan u over.

Moet ik verzendkosten betalen?
Bestellingen zijn binnen Nederland inclusief verzendkosten. Klanten in België betalen een bijdrage van € 4,95 per bestelling, klanten in Duitsland betalen een bijdrage van ��� 6,95 per bestellingen.

Ik heb een klacht, wat nu?
Wij doen onze uiterste best onze klanten tevreden te houden. Mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn of u heeft een andere aanleiding tot een klacht, neem dan contact met ons op via ons contactformulier of  bel ons op 070-329 49 43. We zullen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling nemen. U ontvangt hierover bericht.

Ik woon in België, kan ik dan ook bestellingen doen?
Ja! Klanten in België kunnen gewoon een bestelling doen, en deze betalen via Paypal of overboeking. Wij vragen een bijdrage van € 4,95 in de verzendkosten, deze worden verrekend in het bestelproces. In veel gevallen duurt bezorging naar België zelfs niet langer dan binnen Nederland!

Kan ik bestellingen doen van buiten Nederland?
Wij accepteren bestellingen vanuit de hele wereld. Verzendkosten zijn variabel, en afhankelijk van de bestemming. Deze worden automatisch verrekend tijdens het invoeren van de bestelling. Verzending naar het buitenland geschiedt op eigen risico. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gehouden voor in het buitenland zoekgeraakte pakketten, tenzij nadrukkelijk afspraken zijn gemaakt over verzekerde verzending.

Hoe bepaalt u een ringmaat?
Neem een goed passende ring die u draagt om de vinger waar u uw nieuwe ring wilt dragen. Dit omdat de maat van beide handen 90% van alle gevallen verschillen.
Neem een liniaal en leg de ring die u goed past op de liniaal, zodat de binnenkant van de ring op de 0 van de liniaal ligt. U kunt nu het aantal milimeters bepalen, dit is de maat van uw ring. Om dit nog eens extra te verduidelijken staat hierboven een voorbeeld hoe te doen.